Victoria’s Secret: pożądana bielizna i historia słynnej marki.

Ocena: 0.00/0

40 lat minęło, można zaśpiewać znanej marce Victoria's Secret. Ta Amerykańska firma obecnie znana jest na całym świecie. Bielizna, która jest symbolem luksusu, cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem i jest nadal najbardziej rozpoznawalna. Nie można zapomnieć, że Victoria's Secret to również światowej sławy modelki chodzące po wybiegach na pokazach tej marki, które są wydarzeniem na miarę wielkich koncertów czy igrzysk olimpijskich.

Inne spojrzenie na sklepy z bielizną damską

Bielizna stanowiła przez wiele lat temat tabu i nie do końca kojarzyła się z seksapilem. Młody Roy Raymond chciał kupić bieliznę, która miała być upominkiem dla jego żony. Wstąpił do butiku, ale miał duży kłopot zarówno z wyborem jak i zakupem. W dużej mierze było to spowodowane zakłopotaniem ekspedientek, a wybór bielizny nie był zbyt interesujący. Roy pomyślał o stworzeniu sklepów z bielizną, które będą miejscem, gdzie równie dobrze czuć będą się Panowie oraz Panie. Sama nazwa nawiązuje do angielskiej królowej Wiktorii. Intencją Raymonda było udowodnienie każdej kobiecie, że bez względu na swój status materialny oraz społeczny, może posiadać piękną bieliznę. Wnętrze pierwszego butiku, otworzonego w 1977 roku w miejscowości Stanford, było umeblowane w stylu nawiązującym do wiktoriańskiego. O dobre samopoczucie Panów zadbano nie tylko przez design, ale i przez kontaktowe ekspedientki. W odróżnieniu od pierwotnych standardów ochoczo tłumaczyły mężczyznom wszelkie zawiłości.

Wielki sukces marki Victoria's Secret i niespodziewane życiorys założyciela

Początkowo nic nie wskazywało na ogromny sukces, który osiągnęła marka. Po pierwszych tryumfach nadeszły gorsze lata. Być może problemem było skoncentrowanie się na męskiej klienteli, bez dbałości o towar. Damska bielizna powinna spełniać marzenia kobiet. Na tym skupił się następny właściciel Victoria’s Secret – Leslie Wexner. Przebojowy biznesmen nabył firmę w 1982 roku za zaledwie milion dolarów. Zmiana polityki firmy była istnym strzałem w dziesiątkę. Niestety Rayowi Raymondowi dalej się nie układało, ogłosił bankructwo kolejnej firmy, rozpadła się jego rodzina. Ostatecznie, w 1993 roku popełnił samobójstwo.

Pokazy mody Victoria's Secret, o których nie da się zapomnieć

Właściciel Victoria’s Secret postawił na bardziej kobiecy wystrój sklepów. Jednakże kluczem do sukcesu okazały się sławne modelki noszące bieliznę marki. Gwiazdy przyniosły Victoria’s Secret kolosalny rozgłos oraz gigantyczny sukces. Podtrzymywany jest on dzięki dorocznym pokazom kolekcji. „Victoria’s Secret Fashion Show” po raz pierwszy zorganizowane zostały w 1995 roku. Cztery lata później pokaz został wyemitowany na żywo w telewizji i wyświetlony na Times Square w Nowym Jorku. W ten sposób seksowna bielizna na stałe zagościła w świecie mody.

Pierwszą transmisję pokazu obejrzało około 12 milionów ludzi. Na scenie obok światowej sławy modelek pojawiły się również gwiazdy sceny muzycznej, takie jak Mary J. Blige i Andrea Bocelli. Od tamtej pory koncerty stały się nieodzownym punktem programu. W porównaniu z pierwszymi pokazami obecne to wielki rozmach i spektakularne show. Dla wielu modelek, w tym również Polek, uczestnictwo w pokazach Victoria's Secret otworzyło drzwi do wielkiej kariery.

Informacje:
Oceń Artykuł:

1Komentarze

weronikakowalska

Niestety nie wszystko jest wykonane z dobrego materiału. Niektóre staniki czy majtki nie przepuszczają powietrza.

2022-04-21
40 lat minęło, można zaśpiewać znanej marce Victoria s Secret. Ta Amerykańska firma obecnie znana jest na całym świecie. Bielizna, która jest symbolem luksusu, cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem i jest nadal najbardziej rozpoznawalna. Nie można zapomnieć, że Victoria s Secret to również światowej sławy modelki chodzące po wybiegach na pokazach tej marki, które są wydarzeniem na miarę wielkich koncertów czy igrzysk olimpijskich.Inne spojrzenie na sklepy z bielizną damskąBielizna stanowiła przez wiele lat temat tabu i nie do końca kojarzyła się z seksapilem. Młody Roy Raymond chciał kupić bieliznę, która miała być upominkiem dla jego żony. Wstąpił do butiku, ale miał duży kłopot zarówno z wyborem jak i zakupem. W dużej mierze było to spowodowane zakłopotaniem ekspedientek, a wybór bielizny nie był zbyt interesujący. Roy pomyślał o stworzeniu sklepów z bielizną, które będą miejscem, gdzie równie dobrze czuć będą się ...